Hírek

Városi kisautó egyliteres fogyasztással?

2013.11.11 0:28

A Volkswagen idén tavasszal, a Genfi autószalonon bemutatta a papíron egyliteres fogyasztású autóját, az XL1-et. Kicsivel később aztán be is árazták a dízel-elektromos hibridet ezzel pedig kiderült, aligha lesz belőle népautó: 111 ezer eurós (43 millió forintos) összeg állhat az árcédulán. Az viszont már tavasszal is felmerült, hogy a hajtásláncot később átültethetik egy hétköznapibb modellbe is – most éppen ez a terv. A november 20-án megnyíló Tokyo Motor Show-ra az Up! városi kisautó dízel-elektomos változatával készül a német gyártó, de a hajtásláncot kissé átdolgozzák a Twin-Up!-hoz. Megmarad a 48 lóerős, kéthengeres dízel, azonban a villanymotor teljesítménye 27 lóerőről 48-ra nő, a rendszer összteljesítménye így 96 lovas. Az 5,5 kilowattórás akkumulátort 8,6 kWh-s váltja, az autó súlya pedig az XL1-hez képest mintegy 400 kilogrammal nő, így 1,1 tonna körüli lehet. A Twin-Up! végsebessége 160 km/h körül lehet, közel tizenhat másodpercre van szüksége ahhoz, hogy százra gyorsuljon, igaz, ennek az időnek csupán nagyjából a fele szükséges ahhoz, hogy elérjük a városban megengedett maximumot. A kiskocsit persze nem ezek az adatok tehetik vonzóvá: 1,3 literes fogyasztást képes elérni az amerikai mérési ciklus szerint, a gyakorlatban ennél valamivel biztosan többet kér majd. Tisztán elektromos üzemben akár 50 kilométert is megtehetünk vele. Kérdés, hogy tudnak-e majd kedvező árat szabni a kisautónak.
Tovább »

Cégautót keres?

2013.10.29 22:51

Segítünk megjutalmazni Önmagát.   Vállalkozó? Még az év vége előtt költséget szeretne, és cégautó beszerzésben gondolkodik? Audi modellekkel, ajánljuk magunkat. Novemberben, kiemelt ajánlatokkal készülünk az Ingolstadt-i márka iránt érdeklődőknek. Használja ki a flottakedvezményeket még idén, és keressen bennünket a részletes, személyreszabott ajánlatot 1 napon belül eljuttatjuk Önnek.   Érdeklődjön ITT.. E-mail : office@leasingmarket.hu Telefon: +3670 222 1112     
Tovább »

Első hírek a BMW 2-es szériáról

2013.10.26 23:34

Bár az előzetes tervek szerint, csak 2015-re ígérték az új kupé modellt, a bajor gyártó máris közzétett egy kis ízelítőt a sportos vérvonalú  2-es változatból. Az amerikai piacon várhatóan a 228i változat debütál elsőnek, 2.0 literes négyhengeres turbó erőforrással, és 240 lóerővel. A jelenlegi 1-es kupé és kabrió változatot leváltó új sorozatból, azonban máris egy  M sport csomagot viselő BMW 235i látható. Az N55-ös motorkódú 3.0 literes turbófeltöltős sorhatos itt 320 lóerőt teljesít. És  a jelek alapján egész vidám társ lehet a szerencsések kezében. Ennél még örömtelibb hír azonban, hogy az M változat is követni fogja a jövőben ami, méltó lesz a korábbi legkissebb M szériás BMW híréhez.  Az M2 esetében 360 lóerőt feletti teljesítményt ígér a gyár... tehát bizakodunk, és tűkön ülünk. De a vadóc megérkezéséig, íme egy kis ízelítő az új kistestvérről. A videón szereplő sofőr nem más, mint a háromszoros DTM bajnok Andy Priaulx.     
Tovább »

A flottaértékesítés felé nyitna a Maserati

2013.10.21 11:23

Az egyetlen magyarországi Maserati szalont működtető cég vezetője elmondta: arra számítanak, hogy a sanghaji autókiállításon néhány hónapja bemutatkozó, októbertől a magyar piacon is elérhető új luxuslimuzinjuk már vonzó lehet a csúcsmenedzsereik számára flottát vásárló cégeknek. Ha nem is nagy volumenben - tette hozzá, mintegy 10 darabra becsülve az eladást az év végéig hátralévő több mint két hónap alatt. Kasznár megjegyezte: a magyar vevők számára meghatározó lehet, hogy az új Ghibli az első modell a Maserati történetében, amelyet dízelmotorral is szerelnek. Emlékeztetett arra, hogy az olasz gyártó korábbi bejelentése szerint 2015-re a jelenlegi évi 5000-6000 darabról 50 ezerre akarja növelni a gyártást. Ennek érdekében bővíti a modellpalettát, a hétköznapi használatra jobban alkalmas modelleket is fejleszt, ennek legújabb tagja a sportlimuzin, valamint a jövő év elején érkező Levante a jelenleg legdivatosabb SUV szegmensből.  Forrás: Totalcar.hu
Tovább »

Feltörték az Audik titkos zárkódját

2013.07.29 14:49

 A VW most azért pereskedik, hogy a titok, amelynek birtokában egyszerűen felnyitható és elvihető akár a legdrágább Audi, Bentley vagy Lamborghini is, mégse kerüljön nyilvánosságra. Ám ha a holland tudósnak sikerült, más is megfejtheti a kódrendszert.   A Megamos Crypto olyan kódolási rendszer, amely elvben teljesen biztonságosan képes azonosítani az adott autóhoz tartozó kulcsot, így az autót csak azzal lehet kinyitni, illetve elindítani. Ám úgy néz ki, a rendszer némi agymunkával és kísérletezéssel feltörhető – legalábbis a holland kutató azt állítja, neki sikerült. A szakember azt ígérte, augusztus folyamán nyilvánosságra is hozza a kódrendszer pontos leírását, de a Volkswagen csoport ügyvédei közbeléptek: egy brit bíróságon beperelték a kutatót, azt állítva, hogy a Megamos leírásával a bűnözőket segítené, és úgy néz ki, a bíró is osztozik az autógyártó álláspontján. Így valószínű, hogy egyelőre nem kerülnek veszélybe a kódrendszer által védett autók, de ez valószínűleg csak átmeneti állapot. A bejelentés ugyanis bizonyítja, hogy érdemes a Megamos Crypto feltörésével bajlódni, és nyilván akad majd olyan, aki nem tartja titokban az eredményeket. A VW nyilván hamar módosítja majd a titkosítási eljárását, de ez azokat az autókat már aligha érinti, amelyeket az elmúlt években ezzel a rendszerrel hoztak forgalomba. Forrás és szöveg: Totalcar.hu
Tovább »